Jens Werner Nielsen startede med en Chevolet med fik hurtigt denne Bedford OLB.
En flot MAN.
Scania L55 bygget op til skibsproviant.
Ligesom Fr.værk Godstransport kørte JWN også øl for Tuborg. Her er det læs nr 1000 med øl til Belgien.
Jens Werner Nielsens Scania Vabis LBS76 blev kåret som Nordens flotteste Scania i 1967. Og som præmie fik Jens Werner denne træmodel af bilen.
Peter Bech startede hos Jens Werner Nielsen i 1964 og blev nærmest en del af familien. Her er han i en Scania LB76er.
En af de første FIATvogne Jens Werner Nielsen fik var denne 170-35
På et tidspunkt mente Jens Werner at Volvo var det bedste. Her er det en af ca 6 F89 forvogne men der var også 4 F88ere som Ølbiler.
JWN havde flere ponybiler gennem tiden. Her er det en FIAT OM 65 med sovekabine.
Et kig ud over pladsen en dag i starten af 1980erne.
Peter Bechs Scania LB141. Det er lige i starten af Convoy Buddy æren.
Pause på vej hjem fra Frankrig. Ud over et par JWN biler holder der også en Jens Westergaard bil og to Brdr Møller biler.
Så bliver der gejlet vogn. JWN var altid med på de forskellige festivaler op gennem 80erne.
Som stor kunde hos IVECO fik JWN også et par IVECO Turbostar 190-42 da de kom på markedet.
Da man fik kørsel med Mercedes reservedele blev der købt en del Mercedes lastbiler.
Peter Bech fik bygget denne Scania R142 i 1984. Dette var den første bil jeg kom med ud og køre i da jeg skulle i praktik.
Finn Pedersen var chaufføren jeg kørte med når jeg havde ferie/Praktik. Han lærte mig mange ting og man var altid velkommen hjemme hos ham og hans kone Hanne.
Peter Bech i hans Scania T142.
Peter Bechs Scania T142. Danmarks største ponybil. pga snuden manglede der 3 pallepladser på traileren.