K B Kristiansen

Åge Christiansens første bil. Büssing LU5 med Funder førerhus. Åge købte den af Karl Skov som han havde været chauffør hos i en årrække.

Poul Fischer Jensens Büssing LU11 med førerhus fra Århus Karosserifabrik. Åge Christiansens Volvo L495 Titan med Funder førerhus og Ove søndergårds Volvo L495. Ved desværre ikke hvilket førerhus der er på den.

Åge Christiansens Volvo FB88 inden de fik en Gram kølemaskine på. Åge havde mange problemer med den kølemaskine og havde på et tidspunkt en tekniker fra Gram med på turene.

Det var denne Scania LB140 K B Kristiansen overtog fra Åge Christiansen da han startede som vognmand.

På et tidspunkt overtog K B Kristiansen en Vognmandsforretning som havde tipbiler. Her en række LB111ere og 141ere.

Der var hovedsagligt Volvo og Scania lastbiler i KBKs vognpark. Men enkle modeller fra Renault, Mercedes, MAN og Iveco har også været prøvet.

Her er et par biler stillet op i forbindelse med en chaufførs bryllup.

Aflæsning af løst læssede fisk.

Dan Cod var en af KBKs faste kunder i gennem alle årene.

K B Kristiansen. 
Knud Bjarne Kristiansen startede som vognmand i Oktober 1977 da han overtog Åge Christiansens vognmandsforretning. Åge Christiansen var K B Kristiansens farbror og var startede som vognmand i 1959. Han købte den Büssing LU5 som han kørte med som chauffør hos Karl Skov. Da K B Kristiansen overtog forretningen bestod den af en Scania LB140 samt en køle og en presenningstrailer. 
Åge Christiansen havde haft en del kørsel til Spanien for IAT. Og Spanien og Portugal blev også K B Kristiansens foretrukne destinationer. En lørdag formiddag i august 1988 blev K B Kristiansen kontaktet af IAT som gerne ville overtage hans forretning. Mandag eftermiddag var tingene gjort op og det hele var solgt til IAT.