Vagn Kjærgårds første bil. En Bedford OLB fra 1951.
Lille Svend, Arne og Ernst efter hårdt arbejde på lagret i Vasbygade.
Den første TEVA bil i 1978. En brugt Volvo F88. Den var beige med en brun stribe. Den endte sine dage som pladshund hos Børge Langhoff.
En af 4 biler der blev overtaget fra Børge Hansen Sengeløse efter hans død i 1981.
Farverne på TEVAs biler kom da de overtog denne F89er fra en faliteret vognmand.
Krom og gejl i de glade 80ere.
Min første bil Volvo F610 som jeg kørte med i sommeren 1991.
Fra midten af 80erne blev der satset på skiftelad. Her er Lars Postmand på kombiterminalen i Vasbygade
Der har været en del Scaniaer i firmaet dog mest som bybiler.
Samson Transport havde 24timers service på Paris. Her er en af F12erne hos Scandinavian Express i Villipinte/Paris.
Kim "Sølvtand" fik denne 143 450 i 89 til at køre Portugal med. Senere kom den til at køre Finland og kasse blev sat over på en FH12er i 99 der blev solgt i 2008.
Min første trækker. Jeg fik den i 92 4 måneder før jeg var udlært. Det var firmaets nyeste bil.
Eurotiktrotteren. Volvo F10 demobil. Den kørte en del Spanien. Der var også en F12 Eurotrotter der kørte Finland.
Søren Roschmann, Jørgen Holm samt Michelle og jeg på tur.
Der kom en del FHer med fastlad. 2 af disse var med gardinside resten var med kapellad.
Hvide biler. Jeg hader hvide biler og sagde NEJ TAK da jeg fik tilbudt sådan en.
Så ville jeg hellere fortsætte i min XL70er. 1.350.000Km blev det til uden motorreparationer og jeg havde kun udkald til den en gang da styreforbindelsen mellem forhjulene knak. Her er det en køleslange jeg er igang med at skifte lidt syd for Orleans i Frankrig.
Her en af 25meterne i Finland.
På vej ud i natten mod den nedgående sol. Efter XL70eren var VK og jeg ikke helt enige om tingene. Jeg havde regnet med at skifte job men da det ikke blev til noget fik jeg denne DAF i et års tid.
Da vi sluttede med at køre Frankrig skulle jeg hjem og køre. Jeg forlangte at få en 3akslet Scania som ikke var hvid. De fandt denne R420 som DLG havde bestilt men ikke skulle bruge. Det blev den sidste Gule og grønne TEVA bil.